Systemy ekspozycji produktów zwiększające sprzedaż.

Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem
produktów POS Tuning
  POS TUNING  
 

ePopychacz

ePopychacz

 

W zależności od potrzeb System ePusher może być skonfigurowany indywidualnie z różnych usług. Dzięki niemu zbudujesz „Inteligentną Półkę” która dostarczy Informacji dzięki którym  zwiększysz sprzedaż oraz będziesz mógł komunikować się z kupującym. W jednej chwili będziesz mógł też zarządzać ceną w całej sieci sklepów.

 

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

 

 

 

 

ePopychacz

 
Dostępne są następujące aplikacje:

Sygnalizator Braku Produktu (Out-Of-Stock)

czujnik  wysyła powiadomienie, gdy zostanie osiągnięty minimalny zapas 
 
Zapobieganie Kradzieży
pobranie produktu z półki jest sygnalizowane
 
Wywołanie komunikacji „medialnej”
uruchamia się np.: spot reklamowy w momencie pobrania produktu z półki
 
Wprowadzenie Planogramów
wskazuje umiejscowienie produktu na półce
 
Konsolidacja danych
przesyła dane z półki do odpowiednich systemów zarządzania

 

 

 

ePopychacz

 

Elementy systemu

 


[1]
ePopychacz

      przesuwa produkty do przodu

 

[2] Elektroniczny czujnik
      reaguje na ruch popychacza

 

[3] Centrala
      kontroluje ePopychacze
      oraz zbiera dostarczane dane

 

Interakcja z kupującym

 

Decyzje podejmowane w punkcie sprzedaży stają się coraz bardziej złożone. Szeroki asortyment, ogromna liczba nowych produktów  oraz różnych  wizualnych i słuchowych komunikatów reklamowych powoduje  zamieszanie w punkcie sprzedaży.
Z drugiej strony ciągłe pytania o konkretne produkty oraz  zwiększone zapotrzebowanie na informacje  przez Kupujących którzy przecież ponad 60% decyzji zakupowych podejmują
w punkcie sprzedaży!!!.

 

 

 

 
Funkcje systemu:

Zainstalowane w półce czujniki  wysyłają sygnał do nadajnika. Przetwornik interpretuje sygnał  i wysyła wiadomość do jednego lub więcej Abonentów (np. Monitor TV zainstalowany przy półce, system monitoringu, alarm,  system magazynowy sklepu...) Abonent interpretuje komunikat i wykonuje działania (takie jak odtwarzanie określonego komunikatu wideo, sygnalizacja OOS). 
Możemy też wprowadzić element interakcji z Shopperem.

Przekazać mu informację:
O winie – region uprawy, z jakiej odmiany winorośli, jak powinno być serwowane.
Nowe produkty – w jaki sposób ich używać, jakie  mają zalety, wartości odżywcze.

Zakomunikować  Shopperowi:
„Cross-selling” np.:
do Fix Bolognese polecamy określony makaron i mieloną wołowinę  - decydując  się otrzymasz 15% upust.

Zwiększenie koszyka (tak jak mechanizmy sklepów internetowych):
„80% kupujących ten produkt  kupiło ...”

Komunikat może też  dotrzeć  do Sprzedawcy:  
  • Poinformuj kupującego o promocji jaką przygotował dla niego producent tego produktu…
  • Zaproponuj 5% rabat za  zakup 2 takich produktów…

 

Elementy systemu

 

Interakcja z kupującym

 

ePopychacz

Rejestruje co do sztuki rotację na półce, produkty są automatycznie przesuwane do  przodu, urządzenie na bieżąco wysyła informację o ilości produktów na półce.

 

Bramka Optyczna

Fotokomórka, która monitoruje kilka artykułów
w "strefie", każda strefa ma swój adres,
pobranie produktu skutkuje wysłaniem sygnału np.: uruchomieniem komunikatu informacyjnego
na monitorze.

 

Interakcja z kupującym

 

Interakcja z kupującym

 

Przetwornik Sygnałów

Odbiera sygnały z półek, interpretuje je
i przesyła do odpowiedniego abonenta:
odtwarzacza multimedialnego, systemu magazynowego lub alarmowego.

 

Odtwarzacz multimedialny

Wymienne karty pamięci umożliwiają
łatwą wymianę komunikatów audio/video.

 

Interakcja z kupującym

 

Interakcja z kupującym

 

Monitor

Zainstalowany monitor przekazuje komunikat kupującemu lub sprzedawcy.